11/10/2015

L’Occitane si parfumuri de toamna


Pentru ca toamna este aici si pentru ca iarna este foarte aproape trebuie sa ne pregatim din toate punctele de vedere pentru aceasta schimbare. In primul rand pielea noastra are nevoie de extra atentie atunci cand vine vorba de schimbarea anotimpurilor, din aceasta cauza am decis sa scriu un articol care sa ne pregateasca pentru vremea rece si care sa ne ajute sa ne protejam in acest sens.

Imi place sa aleg intodeauna produse in care am incredere, produse a caror continut sunt sigura ca este potrivit pentru pielea mea, si aduc doar benificii fara a dauna. Din acest motiv aleg L’Occitane en Provence, mai specific untul de shea L'Occitane care este varianta perfect pentru sezonul rece. El poate fi utilizat pentru fata, pentru maini, talpi etc. este un produs potrivit pentru zonele sensibile  si  ajuta la prevenirea pielii uscate. Momentan utilizez acest unt pentru buze, este foarte catifelat fara gust sau miros, perfect pentru hidratarea buzelor. Are o capacitate extraordinar de buna de hidratare iar pielea ramane
foarte hidratata si moale dupa utilizarea lui. Ceea ce imi place la acest produs este faptul ca pielea nu ramane incarcata sau lipicioasa dupa utilizare, nu incarca porii, lasand pielea sa respire. Deoarece este prima data cand l-am incercat am ales varianta cea mai mica, respectiv  150 ml, insa consistenta lui il face un produs foarte economic, este nevoie de foarte putin produs pentru a aplica intr-o anumita zona el fiind foarte dens si intinzandu-se foarte usor.
Asadar, untul de shea de la L’Occitane en Provence sta la baza produselor pe care le utilizez in sezonul rece.
Cumpara unt de shea L'Occitane 
Stim cu totii ca mainile sunt la fel de sensibile si expuse frigului . Inevitabil ele devin foarte uscate, ulterior crapate de la frig, in acest sens aleg o crema de maini  care are la baza unt de shea, intr-o concentratie mare, untul de shea fiind recunoscut pentru proprietatile sale de hidratare si reparare  a pielii deshidratate a mainilor. Acest produs in folosesc exclusive pentru maini, la fel  ca si untul de she ape care il utilizez pentru buze si fata, nu ramane lipicios pe maini, lucru pe care il evit cu desavarsire. Mirosul este subtil si placut, un alt avantaj al acestui produs.


Pentru ca am vorbit despre produsele de ingrijire pe care le utilizez in aceasta perioada putem vorbii si de alt fel de produse pe care le prefer pe timpul iernii, si anume parfumul. Imi place sa aleg parfumuri diferite in functie de sezoane. Primavara are o aroma fresh si subtila, vara una delicata si dulce, insa toamna si iarna o asociez cu un miros patrunzator, puternic, un miros care lasa o amprenta.  Cred ca pot sa numesc acest parfum, “parfumul meu pentru sezonul rece”. Acesta este : parfum Jean Paul Gautier unisex. Il utilizez in perioada de iarna de mai mult de 3 ani si nu il pot asocia cu un alt sezon. Se imbina perfect cu mirosul de iarna din aer avand note de ambra, mosc si vanilie. Este un parfum care ramane un timp indelungat pe piele si nu isi schimba intensitatea. Este un parfum care nu are sex sau varsta si este ideal pentru cei care doresc ceva diferit.